Grąžinimo politika
Didžiuojamės savo gaminių kokybe ir visada stengiamės atlikti visų užsakymų kokybės patikrinimus prieš juos išsiunčiant. Mūsų klientų pasitenkinimas yra mūsų prioritetas, o jei manote, kad nesate 100% patenkintas pirkiniu ir norite grąžinti prekę, praneškite mums.
Tiesiog per 14 dienų nuo prekės gavimo atsiųskite el. laišką adresu info@hica.lt ir mes padėsime pradėti pinigų grąžinimo procesą. Prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje.
Gavę Jūsų prekę, ją apžiūrėsime ir informuosime, kad gavome Jūsų grąžintą prekę. Apžiūrėję prekę nedelsdami informuosime apie grąžinimo būseną. Jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas, pradėsime grąžinti lėšas pagal jūsų pradinį mokėjimo būdą. Atsižvelgiant į pradinio mokėjimo būdo politiką, lėšas gausite per kelias darbo dienas.
Atkreipkite dėmesį, kad visus grąžinimo siuntimo mokesčius apmoka klientas ir mes turime sėkmingai gauti grąžinimą, kad patikrintume grąžinamos prekės būseną ir būklę. Visos siuntimo išlaidos negrąžinamos, o grąžinimo etiketės nesuteikiame.
Keitimas arba grąžinimas :
Jei įsigyta prekė yra neteisinga arba su trūkumais, atsiųskite mums el. laišką adresu info@hica.lt ir nurodykite kuo išsamesnę informaciją:
⮞ Jūsų užsakymo numeris
⮞ Aprašymas, kuriame išsamiai aprašoma problema
⮞ Keletas vaizdų, rodančių problemą (jei yra)
Pažadame, kad kuo greičiau susisieksime su jumis, kad išspręstume visas problemas, ir padengsime visus pristatymo mokesčius, kad grąžintume jums pinigus arba kuo greičiau išsiųstume naują produktą.